Oslobodite se bola: Pravilna masaža leđa u 7 koraka

Bolovi u leđima najčešće se javljaju kao posledica previše sedenja i manjka fizičke aktivnosti, teškog fizičkog rada, kao i viška kilograma.Svakodnevna masaža leđa ima neverovatan učinak na celo telo.

 

Svakodnevna masaža leđa ima neverovatan učinak na celo telo

Masaža je najzdravija je ako se radi pod vodom, ali možete da se izmasirate i posle kupanja.

Rame – Prvo obuhvatite desno rame desnom rukom. Kružnim pokretima lagano se masirajte prema vratu prateći prirodnu liniju tela, pa se vraćajte prema ramenu. Ponovite ovo najmanje tri puta, a svaki put pojačajte pritisak. Zatim to učinite i sa levim ramenom.

Vrat – Dobro izmasirajte koren vrata s obe ruke. Idite prema vrhu glave, zatim se vratite na leđa, na najnižu tačku koju možete da dohvatite.

Ruke – Desnom rukom masirajte levo rame prema leđima, vratite se prema napred, sve do grudi. Ponovite ovo i s levom rukom.

Bol – Zadržite se na mestima gde osetite bol. Izgnječite ruke čitavom dužinom, od šaka prema ramenima.

Krema – Ako se masirate posle kupanja, obavezno utrljavajte istovremeno i kremu.

 

preuzeto sa: http://zena.blic.rs/Zdravlje/4585/Oslobodite-se-bola-Pravilna-masaza-ledja-u-7-koraka

Na koji način pravilno negovati kosu

Želja za mega-kosom? Veoma je jednostavno. Znamo kako je to moguće! Sa naših deset jednostavnih saveta, vaša kosa može brže da raste i da izgleda zdravije. Duga kosa, prelepo!
Srećom ovaj trend koji dugo traje nikad ne izlazi iz mode: Duga, puna kosa. XL kosa se smatrala kao ideal lepote čak i u starom Egiptu – tako je i danas. Pored svega mega-kosa je odraz ženstvenosti, mladosti i zdravlja. Zvuči sjajno! Želite da imate dugu kosu odmah sad? Onda morate da budete strpljivi. Ili ćete možda? Ipak, kosa raste oko jedan centimetar mesečno. Međutim možete dosta toga da uradite za vašu kosu kako bi ostala zdrava i dobro negovana i kako bi brzo rasla. Sa naših top 10, možete imati kosu kao Zlatokosa.

  • 1. Nega za kosu

    Uskladite program nege tačno prema vašem tipu kose da biste je sačuvali zdravom i lepom. Ipak, tanka kosa ima drugačije potrebe od kovrdžave ili obojene kose. Pre svega krajevi i vrhovi imaju korist od adekvatne nege za kosu, s obzirom da oni vremenom prolaze najviše kroz stres oblikovanja. Specijalne linije proizvoda za negu oporavljaju oštećenu kosu i hrane je važnim hranljivim materijama. Štaviše, ne morate da skraćujete krajeve zdrave kose! Drugim rečima to su idealni uslovi za dugu kosu koja izgleda zdravo.

    2. Budite hladni

    Neki vole vruće – ali kosa ne. Prema tome najbolje je prati kosu sa mlakom vodom jer toplota oduzima kosi vlažnost. Zatim isperite kosu sa hladnom vodom, koja zatvara pore. Iako se od same pomisli naježite, hladna završnica vas nagrađuje satenskim sjajem. Rezultat: Zdrava kosa je manje sklona cvetanju krajeva, tako da neoštećeni vrhovi mogu da nastave da rastu neometano.

    3. Ispravno češljanje

    Da bi se sprečilo lomljenje kose, uvek počnite da se češljate od vrhova. To je najjednostavniji način da se odmrse mali čvorovi. Na kraju, prođite četkom od korena pa sve po dužinama. Na taj način se ravnomerno raspoređuju ulja sa korena kroz kosu u svojstvu zaštitnog filma. Četke sa prirodnim čekinjama su najnežnije za kožu i kosu.

    4. Delikatne veze

    Za oblikovanje koristite mekane gumice za kosu, po mogućnosti što šire bez metalnih delova. One ne čine kosu toliko hrapavom, ne ostavljaju čvorove i ne oštećuju strukturu u velikoj meri. Kako biste zaštitili koren, izbegavajte da vezujete kosu prečvrsto. Takođe promenite mesto vezivanja repa tako da kosa nije uvek pod stresom na istom mestu. U najgorem slučaju to dovodi do lomljenja kose.

    5. Masaže glave

    Nisu samo neverovatno opuštajuće već stimulišu koren: Nežna masaža podstiče rast kose. Predivno. Dakle, negujte kosu sa malo smisla. S druge strane, masaža sa drvenom četkom takođe radi posao.

    6. Korak po korak: Tranzicione Frizure

    Najbolje je postupiti korak po korak na putu za dugu kosu. Posebno sa kratkim frizurama, tranzicione frizure su idealne da se kratke frizure pretvore u duge. To je zbog toga što se oblik takođe gubi kako kosa raste. Privremene frizure omogućavaju da kosa ostane negovana i da sačuva oblik. Osim toga, bićete upoznati sa frizurama u trendu kao što su “baby lob“, „cluvy cut“ i ostale.

    7. Da li se usuđujete da preduzmete sledeći korak

    Iako možda zvuči paradoksalno, makaze ne treba da budu tabu tema za dugu kosu. Oštećeni krajevi zahtevaju redovno skraćivanje kako bi kosa bila zdrava, a ne rascvetana. Koliko? Otprilike pola centimetra svaka dva meseca je sasvim dovoljno. Verovanje da ako se kosa redovno šiša brže raste je samo mit. Iako sveže ošišani krajevi vizuelno izgledaju punije, to je samo zato što se duga kosa prirodno stanjuje prema krajevima.

    8. Zdrava kosa!

    Naša ishrana ima najveći utisak na rast kose. Kad telo prima sve važne hranljive materije, koren kose može adekvatno da funkcioniše. Moćna hrana za kosu – mlečni proizvodi, jaja, povrće – sadrži proteine, cink, B vitamin i nezasićene masi između ostalog. Uostalom, lepota i duga kosa dolaze iznutra!

    9. Samo opušteno

    Naše telo oslobađa supstance koje pokazuju kada smo pod stresom, uključujući noradrenalin. Pojačan u folikuli kose, može da prouzrokuje upalu. Rezultat: Prerani kraj faze rasta kose sa posledičnim opadanjem. Prema tome bolje je biti opušteniji, (ne samo) zbog vaše kose.

    10. Živeo sport

    Redovno vežbanje – istrajnost i snaga – poboljšava metabolizam,a s tim i rast kose.

    Duga kosa je gotova stvar sa ovim savetima i trikovima. Da biste saznali šta sve možete da radite sa njom, pogledajte našu galeriju frizura sa dugom kosom.

    preuzeto sa: http://www.schwarzkopf.rs/skrs/sr/home/hair_repair/tips_and_tricks/styling_tricks/growing-long-hair.html

O Udruženju LEGLO

Udruženje frizera i kozmetičara „Leglo“ zvanično je osnovano 2015. godine kao udruženje koje pruža neformalne obuke od strane iskusnih predavača u oblasti nege i lepote.

Prijavi se